Actualitat a la UPV

Actualitat a la UPV

Divulgació de les activitats científiques, tecnològiques i artístiques ocorregudes als tres campus de la UPV.

SICMA 2024

Compartir en   share to facebook share in twitter share to G+      descargarDescargar

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Camins, Canals i Ports (ETSECCP) de la Universitat Politècnica de València (UPV) celebra aquesta setmana SICMA 2024, la 30a edició de la Setmana de l'Enginyeria Civil i el Medi Ambient, un esdeveniment que reuneix estudiants, docents, investigadors, professionals i empreses del sector, i que suposa, per a l'alumnat, un plus formatiu i un acostament al món
laboral, en nombrosos casos, més enllà de les nostres fronteres. El programa inclou nombroses conferències de professionals de primer nivell, a més, entre altres, d'una jornada de treball en xarxa o networking de talent i oportunitats professionals per a estudiants, l'exposició “La fusta de Guinea Equatorial en l'arquitectura d'emergència residencial” de la Càtedra Maderamen, un taller de contractació, i esdeveniments lúdics com les paelles o la sisena edició de la milla caminera, culminades aquest divendres 10 de maig amb la celebració del Dia del Patró: Sant Domènec de la Calzada.
...[+]

Programes anteriors