Declaració ambiental 2022, Pla ambiental 2023 i Pla estratègic de mobilitat sostenible 2023-2027

El Consell de Govern de la Universitat Politècnica de València, en sessió celebrada el 9 de març de 2023, ha aprovat la Declaració ambiental de 2022, el Pla ambiental de 2023 i el nou Pla estratègic de mobilitat sostenible 2023-2027.

La Declaració ambiental de 2022 i el Pla ambiental de 2023 són documents de caràcter periòdic establits pel sistema de gestió ambiental de la UPV, i es desenvolupen amb la finalitat de donar compliment a les certificacions i segells de gestió ambiental vigents. La declaració ambiental arreplega les dades de l’aconseguit i esdevingut en la universitat en matèria mediambiental mentre que el pla ambiental marca els objectius i metes del següent exercici.

Els documents complets estan disponibles en la web de la Unitat de Medi Ambient, i el resum exposat als membres del consell de govern pot consultar-se ací:

Respecte de la mobilitat sostenible als campus de la UPV, el nou pla estratègic suposa un instrument de 5 anys de vigència que s’integra en el pla estratègic SIRVE vigent i formarà igualment part del futur pla de descarbonització de la institució.

El resum presentat als membres del Consell de Govern pot consultar-se ací, i el seu contingut complet està disponible en l’apartat de programes i iniciatives de la present web.