Campanya sobre el residu orgànic

Coincidint amb l’aparició progressiva de les papereres marrons al campus de Vera de la UPV, la universitat ha organitzat una campanya informativa sobre aquestes i altres qüestions relatives als residus orgànics. La campanya ha tingut lloc durant el mes de juny i tots els membres de la comunitat universitària han pogut posar a prova els seus coneixements i aconseguir algun dels premis que es distribuïen en els punts d’informació.

La distribució de les papereres marrons al campus de Vera es va iniciar el mes de març passat. Els primers a rebre-les van ser els bars i cafeteries, però el repartiment s’ha anat estenent progressivament a qualsevol zona de menjador existent a l’interior dels edificis del campus.

L’aparició d’aquesta nova paperera i la separació dels residus orgànics al campus de Vera ha estat possible gràcies a l’arribada dels contenidors marrons de l’Ajuntament de València a la zona en la qual està situada el campus. L’Ajuntament va iniciar l’any 2016 la implantació progressiva del sistema de recollida separada dels residus orgànics, però no ha estat fins ara que aquest sistema ha arribat per fi a la zona del campus. Al campus de Vera s’uniran d’ací a poc temps els campus de Gandia i Alcoi, ja que els ajuntaments de totes dues localitats es troben desenvolupant projectes similars al de la ciutat de València.

Més informació: Notícia de la Unitat de Medi Ambient