Podcast ‘La Universitat del Futur’

L’episodi 11 de la sèrie de podcasts ‘LA UNIVERSITAT DEL FUTUR’ porta per títol ‘La universitat mediambientalment sostenible’.

Aquesta setmana ens proposem saber si la universitat compleix els seus deures amb el medi ambient, cuida el seu entorn i com es compromet en la lluita contra el canvi climàtic. Però… què és una universitat mediambientalment sostenible?Quins són els organismes que controlen que la universitat siga mediambientalment sostenible?Qui marca aqueixos paràmetres als quals aspirem?…

A això i molt més responen els nostres dos convidats de hui: Dionisio Ortiz Miranda, catedràtic d’Economia i Política Agrària del Departament d’Economia i Ciències Socials i també director de la Càtedra de Nova Transició Verda en la UPV. Cristina Martí Barranco, enginyera agrònoma per la UPV i cap de secció de la Unitat de Medi Ambient pertanyent al Vicerectorat de Desenvolupament Sostenible dels Campus, a més és la coordinadora del Grup de Treball d’Avaluació de la Sostenibilitat de les Universitats Espanyoles (GESU) de la CRUE Universitats Espanyoles.