Subvencions per a la rehabilitació energètica dels edifici 7A i 7G

L’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (IVACE) ha concedit recentment dues subvencions a la Universitat Politècnica de València, inscrites en el Programa per a la Rehabilitació d’Edificis Existents (PREE-IDAE). Totes dues subvencions aconsegueixen el 40% de les inversions a realitzar en els edificis 7A i 7G del campus de Vera.

En el cas de l’edifici 7A, que alberga el Departament d’Estadística i Recerca Operatives Aplicades i Qualitat, el Departament de Matemàtica Aplicada, l’Àrea de Sistemes de la Informació i les Comunicacions i espais de la Universitat Sènior, es duran a terme millores en les instal·lacions de climatització i reparacions en l’envolupant de l’edifici.

En el cas de l’edifici 7G, que alberga el Departament de Ciència Animal i l’Institut Universitari de Ciència i Tecnologia Animal, es renovarà la instal·lació de climatització.