Serveis que prestem

Compromisos que assumim

Atenció a l'usuari

Política ambiental

Nuestro sistema de gestión ambiental

Nuestro consumo de agua, energía y combustibles

El consumo de materiales

Los residuos que generamos

Los vertidos que generamos

El ruido que hacemos

Lo que emitimos a la atmósfera

¿Cómo nos trasladamos?

La biodiversidad en los campus

¿Qué pedimos a las empresas de la UPV?

Consejos ambientales

Noticias ambientales

Guía de gestión de residuos en la UPV

Blog de la UMA

06/06/22
A la UPV, el fem orgànic ja no és com la resta

Aquest és el lema triat per a la campanya informativa que la UPV ha organitzat per a acompanyar l'arribada dels contenidors marrons al campus de Vera

Papelera marrón para residuos orgánicos

Saps quins residus cal depositar en el contenidor marró? Quant de fem orgànic creus que generen les activitats universitàries? Coincidint amb l'aparició progressiva de les papereres marrons al campus de Vera de la UPV, la Universitat ha organitzat una campanya informativa sobre aquestes i altres qüestions relatives als residus orgànics. La campanya tindrà lloc durant el mes de juny, i totes les persones membres de la comunitat universitària podran posar a prova els seus coneixements i aconseguir algun dels premis que es distribuiran als punts d'informació. Aquests punts d'informació es troben ací:

• El dia 8 de juny, a la planta baixa de la Casa de l'Alumnat (edifici 4K), de 10.30 h a 14.30 h.
  • El dia 14 de juny, a l’Àgora, sota la passarel·la, de 10.30 h a 14.30 h.
  • El dia 16 de juny, també a l'Àgora, al costat del Mercat Agroecològic, de 10.00 h a 14.00 h.

La distribució de les papereres marrons al campus de Vera es va iniciar al mes de març passat. Els primers a rebre-les van ser els bars i cafeteries, però el repartiment s'anirà estenent progressivament a qualsevol zona de menjador existent a l'interior dels edificis del campus.

L'aparició d'aquesta nova paperera i la separació dels residus orgànics al campus de Vera ha sigut possible gràcies a l'arribada dels contenidors marrons de l'Ajuntament de València a la zona on se situa el campus. L'Ajuntament va iniciar l'any 2016 la implantació progressiva del sistema de recollida separada dels residus orgànics, però no ha sigut fins ara que aquest sistema ha arribat per fi a la zona del campus. Al campus de Vera s'uniran en breu els campus de Gandia i d’Alcoi, ja que els ajuntaments d’ambdues localitats estan desenvolupant projectes similars al de la ciutat de València.