Serveis que prestem

ÀGORA SOUND

03/02/24
Notícia
Curs de llengua espanyola per a personas refugiades d'Ucraïna (Nivel inicial A1-A2). Enfocament sociocultural

Del 13 de febrer a l'11 de juliol de 2024
Lloc: Edifici Nexus 6G, 2ª Planta) i el CDL de la UPV
Horari: de 18.00 a 20.00 h
Professores:Lucía De Ros, Oksana Polyakova i Nataliya Filenko

INSCRIPCIÓ: https://www.cfp.upv.es/formacion-permanente/curso/encrucijadas-perekhrestya-lengua-espanola-personas-refugiadas-ucrania-nivel-inicial-a1-a2-enfoque-sociocultural_96813.html

Posibilitat de convalidació de 8 crèdits ECTS

Duració = 80 hores

Es tracta d'un curs gratuït dirigit a persones adultes (majors de 18 anys), desplaçades d'Ucraïna, amb passaport ucraïnès, que no hagin estudiat abans espanyol i que desitgin treballar l'idioma des dels continguts més bàsics..

A l'efecte d'acreditar la nacionalitat ucraïnesa, en el moment de la inscripció al curs, el/la alumne/a haurà d'aportar còpia escanejada del seu passaport ucraïnès, a través de la pròpia plataforma de matrícula.

L'alumnat podrà desembolicar-se en les situacions més bàsiques de la vida quotidiana.

Podrà comprendre i elaborar textos senzills amb un coneixement bàsic de les estructures i el vocabulari més freqüents.

L'aprenentatge experiencial i sociocultural permetrà a l'alumnat explorar la relació cultura-llenguatge dins del format

didàctic d'ELE.

PROFESSORES: Lucía De Ros Cócera, Oksana Polyakova i Nataliya Filenko