Recàrrega de vehicles elèctrics en la UPV

La Universitat Politècnica de València compta amb 12 punts de recàrrega de vehicles elèctrics, d’ús exclusiu per a tota la comunitat universitària. Els models instal·lats són de tipus 2, amb una velocitat de recàrrega de 22kW.

Utilització dels punts de càrrega

1. Els usuaris han de descarregar l’app Umbrella emobility (disponible en Play Store i App Store), registrar-se amb un compte de correu electrònic amb domini UPV i introduir una forma de pagament.
  2. Per a carregar el vehicle simplement han de seguir-se les instruccions que figuren en el carregador.
  3. Una vegada aconseguida la càrrega completa del vehicle, l’usuari rebrà una notificació (via app i correu electrònic).

L’aplicació ofereix assistència tècnica i compta amb un apartat de resolució de dubtes.

Tarifes d’ús

La tarifa de càrrega és de 0.33€/kWh. Amb la mateixa aplicació pot accedir-se a altres punts de càrrega fora de la UPV, amb tarifa de 0.45€/kWh.

Addicionalment s’estableix un cost d’oportunitat d’ús: Transcorreguts 90′ des de l’avís de la càrrega completa, es cobrarà de nou la tarifa de càrrega. Aquesta mesura aspira a millorar l’ús del carregador per a tota la comunitat, procurant més oportunitats de càrrega als usuaris de vehicles elèctrics.

Horaris de les places

Les places són de lliure disposició i tenen el mateix horari que els aparcaments de la UPV.

• Dilluns a Divendres, de 7h a 23h
  • Dissabtes, de 7h a 15h
  • A l’agost, l’horari reduït és de 7h a 15:30h. Diumenges i festius, tancat.

Ubicacions dels punts de càrrega

Altres punts de càrrega s’instal·laran en aquests i/o altres aparcaments. La UPV compta amb un pla de creixement progressiu que siga conforme al canvi en el model de mobilitat que està experimentant.

Notícies UPV