Producció d’energia solar al campus de Gandia

Aquesta setmana entra en funcionament una nova instal·lació de producció d’energia solar a la Universitat Politècnica de València. Es tracta d’una instal·lació fotovoltaica sobre la coberta de l’Edifici G1A de l’Escola Politècnica Superior de Gandia que està formada per 90 panells de 545 Wp de potència unitària i un inversor de 50 kW de potència nominal, aconseguint una potència pic de 49,1 kWp. La producció esperada de la nova instal·lació és d’uns 74.200 kWh anuals.

D’aquesta manera, el campus de Gandia se suma a les produccions ja existents o en fase de contractació dels campus d’Alcoi i de Vera. Aquesta instal·lació es completarà amb altres en el mateix campus, conforme al pla d’implantació de renovables previst.

Aquesta instal·lació ha sigut gestionada pel Servei d’Infraestructures.