‘Be water, my friend… però sense malbaratar-la’

La Universitat Politècnica de València celebra la Setmana del Medi Ambient, del 14 al 18 de novembre del 2022, per a conscienciar sobre la importància de l’aigua i del seu bon ús.

Sota el lema “Be water my friend… però sense malbaratar-la“, té com a objectiu promoure la importància de l’aigua com a recurs no renovable; conscienciar la comunitat universitària en el bon ús de l’aigua; donar a conèixer les bones pràctiques ambientals per a estalviar aigua dutes a terme per la Universitat, i promoure la participació de la comunitat universitària fent propostes per al bon ús de l’aigua a la UPV.

Before they are gone

La Biblioteca General acull l’exposició “Before they are gone”, del fotògraf Ángel Grimaldi.

Nascut a l’Atlàntic, l’oceà i els seus habitants sempre han sigut font d’inspiració per a Grimaldi, que utilitza el seu treball com a eina per a connectar el públic amb el silenci que habita en els oceans. El seu objectiu: encoratjar la persona espectadora a explorar i admirar el seu entorn, en un moment històric en el qual la humanitat necessita, més que mai, el contacte entre l’art i el món natural.

En els últims anys s’ha embarcat en un viatge al voltant del món, dedicant-se en cos i ànima a capturar, mitjançant apnea i sota llum natural, la màgia que emana del món salvatge abans que desaparega. Les seues imatges dessaturades i íntimes desborden emoció, drama i un cert respecte per la dualitat entre la bellesa i el poder brutal que existeix als oceans i la naturalesa.

Reconeixement ambiental 2021

Enguany, el reconeixement ambiental ha recaigut en el Servei d’Esports de la UPV i en l’interlocutor ambiental de l’ICITECH, Daniel Tasquer Val, per la seua aposta per la gestió ambiental, pels excel·lents resultats en l’auditoria interna, i per la implicació i participació dels membres de les seues unitats.

Aquest reconeixement es va implantar a la UPV l’any 2012. L’objectiu és reconèixer públicament l’esforç realitzat per les persones membres de la comunitat universitària.

La Unitat de Medi Ambient et proposa un repte

Què saps sobre la Unitat de Medi Ambient? Emplena l’enquesta i recull un regal en els estands informatius que hi haurà a cada campus de la UPV.

Enquesta per a l’alumnat

Enquesta per al personal

L’obsequi es podrà recollir el dia 16 de novembre a Alcoi, el 17 a València i el 18 a Gandia. Si no hi pots passar, a la Unitat de Medi Ambient a València i a les delegacions d’alumnes d’Alcoi i Gandia podràs recollir-lo fins a la fi de l’any o l’acabament d’existències.