Serveis que prestem

ÀGORA SOUND

11/06/15
REPENSAT I FET. VI FIRA DELS INVENTS

Cada dos anys, la Universitat Politècnica de València organitza la Fira dels Invents, amb l'objectiu d'acostar la recerca que es duu a terme als laboratoris a tota la societat.

En aquesta nova edició, l'exposició reuneix una vintena de productes, prototips i models desenvolupats als departaments, instituts i centres de la UPV.

Sota el títol “Repensat i fet”, la mostra ofereix la possibilitat de conèixer de prop el treball dels investigadors i alumnes de la UPV en àmbits com el de l'aeronàutica, l'automoció, noves aplicacions per a dispositius mòbils, química, construcció, tecnologies per a la salut o agroalimentació, entre altres.

A més, com a novetat, la Fira dels Invents obri les seues portes als futurs investigadors. En aquesta exposició es podran veure també els dos projectes guanyadors del concurs Petits Grans Invents 2015, dirigit a alumnes d'ESO, batxillerat i cicles formatius de grau mitjà.

La Fira dels Invents és un esdeveniment promogut per la UPV, i compta amb la col·laboració de la Fundació Espanyola per a la Ciència i Tecnologia (FECYT) del Ministeri d'Economia i Competitivitat.

Més informació:
Repensat i fet