Serveis que prestem

Data: 27 de març del 2019
Lloc: Auditori Alfons Roig. Facultat de Belles Arts, UPV
Hora: 18.00 h
Entrada lliure fins completar l'aforament

1856. Sanatori d'Endenich (Bonn): El senyor Robert Schumann, poc abans de morir, en un seu discurs davant el Comité Terapèutic d'aquesta institució psiquiàtrica en la qual ell està internat, explica les vivències i vicissituds que, segons ell, han anat formant al llarg de la seva vida la que ell anomena la seva "turmentada personalitat". Serà el seu deixeble i amic Brahms qui il·lustri pianísticament l'evolució musical del seu mestre.

Un impressionant monòleg de Miquel Mestre, acompanyat per les partitures que magistralment interpreten Andreu Riera en el paper de Johannes Brahms, i la pianista Noemí Dalmau en el de Clara Schumann.

Activitat dins de la Setmana de la Música del 50 aniversari de la UPV i amb la col·laboració de la Universitat Sènior.