Setmana Europea de la Mobilitat en la UPV

Amb motiu de la celebració de la Setmana Europea de Mobilitat Sostenible (16 al 22 de setembre), la Unitat de Medi Ambient ha organitzat una campanya de difusió del nou Pla Estratègic de Mobilitat Sostenible de la Universitat Politècnica de València (2023-2027), aprovat pel Consell de Govern en sessió del dia 9 de març de 2023.

La finalitat és donar a conèixer a tota la comunitat universitària el compromís adquirit per la UPV quant a la mobilitat sostenible per als pròxims 5 anys. Es vol posar a la disposició de totes les persones interessades la informació necessària per a conèixer els objectius i poder realitzar un seguiment de l’estat del seu compliment:

Pla estratègic de mobilitat sostenible de la UPV (2023-2027)

A més, aquesta campanya finalitzarà el divendres 22 de setembre, fent-la coincidir amb el Dia sense cotxes. Aqueix dia es repartirà un obsequi a manera d’agraïment a aquelles persones que accedeixen a la UPV d’una manera sostenible.