XXXII Jornades CRUE-Sostenibilitat

El Vicerectorat de Desenvolupament Sostenible dels Campus ha assistit a la comissió sectorial CRUE-Sostenibilitat celebrada el 17, 18 i 19 de maig en la Universitat de Burgos, l’àmbit temàtic de la qual s’ha centrat en la biodiversitat i el clima, com a repte per a les universitats. El programa de les jornades comptava amb conferències i ponències entorn de l’eix temàtic, a més de les habituals reunions dels grups de treball (Avaluació de la Sostenibilitat Universitària, Millores Ambientals en Edificis Universitaris, Participació i Voluntariat, Prevenció de Riscos Laborals, Sostenibilización Curricular, Universitat i Mobilitat Sostenible, Universitats Saludables, Urbanisme Universitari i Sostenibilitat, i Polítiques de Gènere).

La UPV ha participat en les sessions del grup ‘Universitat i Mobilitat Sostenible‘ i del grup ‘Avaluació de la Sostenibilitat Universitària‘ (GASU), la coordinadora del qual és Cristina Martí Barranco, cap de la Unitat de Medi Ambient. En concret, en la presentació dels resultats del GASU, Cristina Martí va presentar l’informe ‘Diagnòstic de la Sostenibilitat Ambiental de les Universitats Espanyoles 2022‘.

Finalment, la UPV també ha tingut l’oportunitat de presentar l’àmbit temàtic i els avanços de les XXXIII Jornades davant el Comitè Executiu de CRUE Sostenibilitat. Aquestes jornades tindran lloc al campus de Vera, els dies 25, 26 i 27 d’octubre de 2023, i portaran per títol ‘Universitat i Ciutat: Cap a la neutralitat climàtica‘.