Enquesta de mobilitat

Volem saber quines són les necessitats i millores a fi que la comunitat universitària es desplace de manera més sostenible a la UPV. Participa emplenant aquesta enquesta! Et portarà menys de 5 minuts.

El Vicerectorat de Desenvolupament Sostenible dels Campus ha posat en marxa una enquesta de mobilitat, amb l’objectiu de poder analitzar els hàbits de transport de la comunitat universitària i poder impulsar una mobilitat més sostenible a tots els campus universitaris.

L’enquesta de mobilitat és una eina essencial per a la planificació del campus i l’avaluació dels seus indicadors. Amb aquesta, es pot conèixer l’evolució del repartiment modal respecte de l’any 2015. Així mateix, es podran definir les millores necessàries sobre les quals treballar i que cal incloure en el pròxim Pla estratègic de mobilitat sostenible de la UPV. Volem conèixer les necessitats, preferències i percepcions que la comunitat universitària té sobre les diferents opcions de mobilitat disponibles.

Entre totes les persones que responguen l’enquesta, se sortejaran cinc botelles dissenyades per Closca i cinc lots esportius (samarreta tècnica, dessuadora i bossa).