Campus lliure de CO2

Com podem aconseguir que els campus de la UPV siguen neutres en carboni? Comparteix les teues idees, el pròxim 8 d’octubre, en la jornada “La UPV respon a la missió: València Ciutat Neutra”

100 ciutats europees climàticament neutres el 2030. És l’objectiu que s’ha marcat la Comissió Europea i un repte al qual s’acaba d’unir la ciutat de València amb la signatura d’un acord per a impulsar la transició energètica i ecològica. Aconseguir tenir tres barris o pobles climàticament neutres abans del 2030 és la missió València Ciutat Neutra, liderada per l’Ajuntament de València.

A la Universitat Politècnica de València, 12 càtedres han format una aliança per la transició ecològica i, amb el Vicerectorat de Desenvolupament Sostenible dels Campus, han organitzat les Jornades “La UPV respon a la missió: València Ciutat Neutra”, que se celebren els dies 7 i 8 d’octubre.

La jornada del dijous 7 d’octubre tractarà de com afrontar els principals reptes per a la descarbonització dels campus universitaris i de la ciutat de València. Es posarà l’accent en les propostes de càtedres, grups de recerca, professorat i col·lectius socials de la UPV. Es presentaran també els estudis realitzats per l’alumnat del Reial Institut de Tecnologia (KTH) d’Estocolm per a descarbonitzar el campus de la UPV, resultat d’un conveni de col·laboració educativa entre totes dues entitats.

Noticia UPV