GESTIONS ADMINISTRATIVES OCTUBRE 2025

La Secretaria de l’ETSINF i la Universitat Politècnica de València obrin diferents terminis, durant el mes d’OCTUBRE 2024, per a les gestions administratives de:

Consulta tots els detalls a continuació:

DEFENSA TFM 2025/2026 CONVOCATÒRIA DESEMBRE 2025

Data límit d’aprovació i assignació de tfm’s acordats i externs: fins al 8 d’octubre 2025.

CONVOCATÒRIES ACTE EXTRAORDINARI D’AVALUACIÓ DE GRAU I MÀSTER

S’estableix la possibilitat de realitzar actes extraordinaris d’avaluació, fora dels terminis generals establits, a fi de facilitar que l’estudiantat al qual li quede un nombre reduït d’assignatures pendents de superar puga finalitzar els seus estudis sense haver d’esperar un any per a l’avaluació de manera ordinària.

 Més informació

TERMINI SOL·LICITUD OFERTA TFG

Del 19 d’octubre al 29 d’octubre de 2024. La sol·licitud es realitzarà des de la intranet/secretària virtual/treball fi de grau/treball fi de màster/EBRON i sempre que l’alumne estiga matriculat de TFG.

CONVOCATÒRIA BECA MENJADOR CURS 2024/2025

Es convoquen ajudes de menjador que cobrisquen el menú del dia, per a ser utilitzades en algunes de les cafeteries de la UPV durant el curs acadèmic 2024/2025.

CONVOCATÒRIA : Servei d’Alumnat : UPV

SOL·LICITUD ANUL·LACIÓ MATRÍCULA COMPLETA CURS 2024/2025

Termini general: fins al dia 31 d’octubre de 2024.

En cas de ser acceptada, suposa l’anul·lació total o parcial de crèdits matriculats en el curs i implica, si és el cas, el reintegrament a l’estudiant de l’import abonat fins a la data corresponent a preus públics per activitat docent.

Amb caràcter extraordinari i per causes sobrevingudes degudament acreditades, podran acceptar-se fora del termini general sol·licituds d’anul·lació de matrícula amb els efectes acadèmics i econòmics que indique la resolució

  • Es realitza la sol·licitud a través de Intranet/ Secretaria virtual/ Sol·licituds/ Sol·licitud Baixa de Matrícula

TRANSFERÈNCIA DE CRÈDITS

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

  • Termini general: del 15 de juliol al 31 d’octubre de 2025 (després de formalitzar matrícula).

RESOLUCIÓ I NOTIFICACIÓ

Termini general: fins al 28 novembre de 2025.

Amb caràcter excepcional i a proposta de la Comissió Acadèmica del títol, podran atendre’s sol·licituds de transferència de crèdits amb posterioritat a aquesta data.

ACTE EXTRAORDINARI D’AVALUACIÓ

Exclusivament per a estudiants que compleixen amb els requisits assenyalats en la normativa reguladora. En tots els períodes, l’estudiantat podrà sol·licitar actes extraordinaris d’avaluació per a assignatures del primer semestre, segon semestre i anuals.

PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUDS

Primer període: del 13 al 17 d’octubre de 2025.