Tramitació conveni

TRAMITACIÓ DEL CONVENI DE PRÀCTIQUES

Per normativa és necessària la inscripció de l’estudiant en la base de dades del SIE per a realitzar pràctiques, registra’t ací

La signatura de la documentació s’ha de realitzar amb signatura electrònica amb certificat digital reconegut. No s’admetran signatures escanejades ni signatures electròniques no suportades per un certificat vàlid. Per a comprovar la validesa de les signatures es recomana utilitzar el  link del portal de l’administració electrònica.

Lliurament de la documentació: En general, el conveni ha de lliurar-se almenys 10 dies naturals de antelació (30 dies si es tracta de pràctiques en el estranger). No s’atendran els enviaments parcials i fora de termini. Considereu que si la documentació és incorrecta la data d’inici es veurà afectada

Excepcions:

Durant el mes d’agost no es tramita documentació. Per això, si les pràctiques comencen entre el 26 de juliol i el 10 de setembre, s’haurà de lliurar tota la documentació com a màxim el 16 de juliol.

Consulta dates de lliurament especials per a altres períodes festius com a Nadal i Pasqua, ja que poden variar

1. CONVENI DE PRÀCTIQUES

Es GENERA seguint aquestes instruccions i se signa amb certificat digital

Les pràctiques dins de la UPV, i les convocatòries especials, es formalitzen seguint les seues indicacions específiques.

El conveni el signen: Estudiant, Tutor UPV, Tutor en Empresa i Representant d’empresa, l’ordre és indiferent

Lliurament de documentació:

Una vegada signat ENVIA el document a practicas@etsiadi.upv.es , indicant en l’assumpte Cognoms, Nom de l’estudiant + Data d’inici de la pràctica”

Important

  • La dedicació setmanal màxima són 40 hores.
  • L’estudiant informarà l’empresa de les seues hores disponibles  i de quin és la seua modalitat, curricular i/o extracurricular.
  • L’estudiant facilitarà les dades de la seua tutor en la UPV. Si la pràctica es vincula a un TFG o TFM, el tutor/a de la pràctica haurà de ser el mateix/al fet que el del TFG/TFM
  • L’empresa proposarà el projecte formatiu a realitzar
  • L’empresa indicarà a l’estudiant les dades del tutor en empresa i la forma prevista de seguiment
  • La bossa mínima d’ajuda a l’estudi està establida en 5 €/hora, per als cursos acadèmics 2025/2026 i 2026/2027.  El pagament d’aquesta borsa d’ajuda el realitzarà directament l’empresa, a l’estudiant.
  • L’alta en la Seguretat Social és obligatòria i ha de tramitar-la l’entitat pagadora de la bossa d’ajuda.

2. AMPLIACIÓ D’UNA PRÀCTICA

Per a AMPLIAR la pràctica: es tramitarà una nova pràctica, lliurant nou conveni

3. MODIFICACIÓ

Per a sol·licitar canvis, ha d’emplenar-se el   document de modificació  

Que serà signat en tot cas per Estudiant i Representant d’Empresa i pels tutors quan els corresponga

Una vegada signat ENVIA el document a practicas@etsiadi.upv.es , indicant en l’assumpte Cognoms, Nom de l’estudiant + Data de modificació”

4. RESCISSIÓ

Per a interrompre una pràctica, per una causa justificada, s’ha d’emplenar el document de rescissió

Ha de ser signat amb certificat digital per Estudiant i Representant d’empresa

Una vegada signat ENVIA el document a practicas@etsiadi.upv.es , indicant en l’assumpte Cognoms, Nom de l’estudiant + Data de modificació”

5. ALTRES TRÀMITS

Consulta altres tràmits ací

  • Segur i accidents
  • Copia documentació tramitada
  • Justificant de pràctiques
  • Pràctiques sota altres marcs legals