Els pròxims 15, 16, 22 i 23 de juny de 2026 s’impartirà en l’ETSIADI el curs “LIFE DESIGN: explora el teu futur i (re)dissenya la teua vida a través del Design Thinking”.
El curs proposa una introducció pràctica a la metodologia Life Design, desenvolupada pel Life Design Lab de la Universitat de Stanford. Creada per Bill Burnett i Dave Evans, aquesta metodologia aplica eines pròpies del Design Thinking a l’exploració del futur personal i professional, la presa de decisions i el disseny de possibles trajectòries de vida.
A través de diferents dinàmiques i exercicis, les persones participants reflexionaran sobre la seua visió de la vida i del treball, qüestionaran idees apreses sobre l’èxit, generaran escenaris alternatius de futur i dissenyaran xicotets prototips per a explorar noves possibilitats.
El taller constarà de 4 sessions de 3 hores i 30 minuts, complementades amb una sessió final de tancament d’1 hora el 7 de juliol. Serà facilitat per Kiko Gaspar, docent de l’ETSIADI en el Grau i Màster en Enginyeria en Disseny i format per la Universitat de Stanford en la metodologia Life Design.
El curs està obert a qualsevol perfil. No és necessari ser estudiant universitari ni tenir coneixements previs de disseny.


