ATENCIÓ: recordem que la documentació d’aquelles pràctiques la data d’inici de les quals es trobe entre el 26 de JULIOL i el 10 de SETEMBRE, ha de ser entregada com a màxim el 16 de juliol.
Així mateix recordem que per a realitzar pràctiques a partir del 1/9/2025, has d’estar matriculat/a en el curs acadèmic 2025/2026
Per a formalitzar una pràctica, s’han de seguir aquestes instruccions de tramitació
Una vegada generada i signada la documentació ha d’enviar-se per correu electrònic a practicas@etsiadi.upv.es com a mínim amb 10 dies d’antelació a l’inici indicant en l’assumpte “Cognoms, Nom de l’estudiant + Data d’inici de la pràctica”
Les pràctiques dins de la UPV, i les convocatòries especials, es formalitzen seguint les seues indicacions específiques.
Important
- La documentació ha de ser signada obligatòriament amb certificat digital per tots els intervinents:
- Estudiant
- Tutor UPV
- Tutor Empresa
- Representant d’empresa
Una vegada rebuda i comprovada es remetrà per l’oficina per a la seua signatura en representació de la UPV
- Tota documentació incompleta o lliurada fora de termini no serà tramitada, fins al seu correcte emplenament i lliurament
- Estudiant i tutor UPV, rebran confirmació de lliurament de documentació en els correus oficials UPV
- Representant i tutor Empresa, rebran confirmació de lliurament de documentació en els correus indicats en el conveni
- La bossa mínima d’ajuda a l’estudi està establida en 5 €/hora, per la Resolució de la Vicerectora d’Ocupació, Formació Permanent i Llengües Universitat Politècnica de València de data 18/06/2025 (en l’apartat normativa UPV). El pagament d’esta borsa es realitzarà directament de l’empresa a l’alumne.
- L’alta en la Seguretat Social és obligatòria tant per a pràctiques curriculars com extracurriculars. L’alta ho realitzarà l’entitat pagadora de la bossa d’ajuda.
Davant qualsevol dubte, consulte la normativa o contacte amb la Subdirecció de Relacions amb Empreses ETSIADI