Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

30/04/24
Notícia
Es publica la resolució definitiva de l’assignació de les ajudes de la convocatòria del Programa de Mobilitat DRAC per a estudiants per al curs acadèmic 2023-2024

El termini per a les noves sol·licituds estarà vigent fins al 15 de setembre de 2024

D’acord amb la base 9 de la convocatòria d’ajuts del Programa de Mobilitat DRAC per al curs acadèmic destinades a estudiants de a la Universitat Politècnica de València en el marc del Programa de mobilitat «Drac de la Xarxa Vives d’Universitats»(convocatòria de l’11 de gener de 2024, Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número9784, del 8 de febrer de 2024), el Servei de Promoció i Normalització Lingüística publica la resolució definitiva signada pel rector de l’assignació de les ajudes per a les sol·licituds admeses per al primer període.

La convocatòria es manté oberta al llarg del curs acadèmic. Les sol·licituds s’han de presentar sempre abans de la data de realització de l’activitat, amb independència que la resolució es realitze amb posterioritat a aquesta. En cap cas s’admetran sol·licituds per a activitats ja realitzades. El segon període d’admissió per a les noves sol·licituds està vigent des de l’1 de març fins al 15 de setembre de 2024.

Es pot consultar la convocatòria, les llistes d’admesos i les resolucions en aquest enllaç: https://www.upv.es/entidades/SPNL/info/1190000normalv.html