Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

15/04/24
Notícia
Es publica la resolució provisional de l’assignació de les ajudes de la convocatòria del Programa de Mobilitat DRAC per a estudiants per al curs acadèmic 2023-2024

El termini d’al·legacions vigirà del 16 al 29 d’abril, ambdós inclosos

D’acord amb la base vuitena de la convocatòria d’ajuts del Programa de Mobilitat DRAC per al curs acadèmic destinades a estudiants de a la Universitat Politècnica de València en el marc del Programa de mobilitat «Drac de la Xarxa Vives» d’universitats(convocatòria del 11 de gener de 2024, Diari Oficial de la Generalitat Valenciana número 9784, del 8 de febrer de 2024), el Servei de Promoció i Normalització Lingüística publica la resolució provisional de l’assignació de les ajudes per a les sol·licituds admeses.

A més, s’estableix un termini de 10 dies hàbils, del 16 al 29 d’abril, perquè les persones interessades presenten al·legacions, si escau.

Documentació: