Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

10/04/24
Proves d’acreditació de coneixements de valencià de maig-juny de 2024

La matrícula està oberta del 10 al 17 d’abril i hi haurà dos períodes tenint en compte la pertinença a la UPV

La Universitat Politècnica de València, per mitjà del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, publica la convocatòria de les proves per a l'acreditació de coneixements de valencià corresponents al maig-juny de 2024 de la CIEACOVA (Comissió Interuniversitària d’Estandardització d’Acreditacions de Coneixements de Valencià), dels nivells A2, B1, B2, C1 i C2, que tindran lloc als campus universitaris de la UPV.

Destinataris
    • membres de la comunitat universitària de la UPV (PTGAS, PDI i alumnat) i persones externes membres d’Alumni UPV PLUS
    • persones externes que hagen complit 18 anys

Matrícula (períodes, taxes, inscripció, places)

1. Períodes de matrícula segons els col·lectius:
    a) Només obert per a la comunitat universitària de la UPV (PTGAS, PI, PDI i alumnat) i persones externes membres d’Alumni UPV PLUS: del 10 (9 h) al 12 d’abril (23.59 h)
    b) Obert per a totes les persones externes i per a la comunitat universitària de la UPV: del 13 (9 h) al 17 d’abril (23.59 h)
2. Taxes
    • Membres de la comunitat universitària de la UPV (PTGAS, PI, PDI i alumnat): 40 euros
    • Persones externes membres d’Alumni UPV PLUS: 40 euros
    • Persones externes en general: 90 euros
3. Inscripció en línia: en la taula de la convocatòria. Per a inscriure’s cal clicar en la columna "Nivell" del campus corresponent.
4. Places limitades

Més informació
    • Dates i llocs de realització - Matrícula - Resultats i certificats: http://www.upv.es/entidades/SPNL/info/1239164normalv.html
    • Convocatòria: https://www.upv.es/entidades/SPNL/info/1174813normalv.html