Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

25/07/23
VIII Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià

El concurs s’adreça als estudiants de la UPV que assistisquen al Workshop d’Economia Valenciana del 29 de setembre.

La UPV, a través del Servei de Promoció i Normalització Lingüística, convoca el VIII Concurs universitari als millors informes tècnics en valencià fets per estudiants sobre el VIII Workshop d’Economia Valenciana, que tindrà lloc el proper 29 de setembre.

Concurs d’informes tècnics en valencià

L’objecte del concurs d’informes tècnics és promoure l’ús del valencià en l’activitat acadèmica i disposar de relats en valencià d’esdeveniments d’interès científic, acadèmic i social.

Destinataris del concurs: tots els estudiants matriculats en el curs 2023-2024 a la UPV, en qualsevol de les titulacions (graus, màsters i doctorats), que assistisquen al VIII Workshop d’Economia Valenciana.

Requisits per a participar en el concurs: cal fer la inscripció al VIII Workshop d’Economia Valencianai assistir-hi el dia 29 d e setembre de 2023.

Premis: el primer premi està dotat amb 650 euros i el segon amb 350 euros.

Presentació dels treballs: entre el 30 de setembre i el 20 d’octubre de 2023 a través de la Seu electrònica de la UPV (sede.upv.es) el tràmit anomenat ‘Presentació de sol·licitud genèrica’, adreçada al Servei de Promoció i Normalització Lingüística.

Bases completes: Convocatòria_i_bases_del_VIII_Concurs_d'informes_tècnics_en_valencià 2023

VIII Whorkshop d’Economia Valenciana

El VIII Workshop d’Economia Valenciana de 2023 està organitzat per la Fundació Nexe, la Càtedra d’Economia Valenciana de la Universitat Politècnica de València i la Càtedra de Transformació del Model Econòmic de la Universitat Jaume I.

Inscripció al VIII Workshop

Més informació: