Campanya de difusió Política i Objectius de Qualitat UPV

Des del Vicerectorat d’Organització d’Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües de la UPV, s’ha dut a terme una campanya de difusió de la Política i Objectius de Qualitat de la UPV durant els dies 11, 18 i 25 de maig als seus campus de Vera, Gandia i Alcoi. L’objectiu principal d’aquesta iniciativa va ser donar visibilitat als Objectius i la Política de Qualitat de la universitat, així com a les seues iniciatives. Per a això, es va implementar un senzill qüestionari i aquells que ho completaven tenien l’opció de rebre obsequi relacionat amb la campanya.

La resposta de la comunitat universitària va ser molt positiva, ja que es van registrar un total de 600 respostes entre alumnat, personal d’administració i serveis i personal docent i investigador. La campanya no sols va permetre recopilar dades d’interès a través dels enquestes, sinó que també va brindar una oportunitat per a promoure la consciència sobre la importància dels Objectius i la Política de Qualitat de la Universitat Politècnica de València. A través d’aquesta iniciativa, se cerca el diàleg i la col·laboració entre la comunitat universitària, per a millorar i mantenir alts estàndards de qualitat en la institució.

Campus Vera

Campus Gandia