Prova de certificació d’anglès CertAcles C1 per al professorat

El Vicerectorat d’Organització d’Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües a través del Centre de Llengües i com a part de les beques Linguae, vol facilitar l’acreditació de nivell C1 d’anglès a tot el professorat de la UPV a través dels exàmens CertAcles de les universitats espanyoles. Aquest certificat acredita el nivell a la nostra universitat, és reconegut en bona part de les universitats europees i és vàlid a la majoria d’oposicions. Amb l’objectiu de facilitar l’acreditació del professorat UPV, a través daquesta convocatòria es cobrirà la totalitat de la taxa d´examen per a la convocatòria de maig 2023 o novembre 2023.

Requisits

Es demana complir un d’aquests requisits:

• Haver cursat un curs de C1 en la UPV o entitat externa reconeguda.
  • Tenir un certificat de B2 dels inclosos en les taules d’ACLES.
  • Haver realitzat una estada a l’estranger superior a 3 mesos en els últims 5 anys.

Convocatòries

• Convocatòria de maig 2023 examen CertAcles C1
    Dates orals: un dia entre el 22 i 26 de maig de 2023
    Examen escrit: dissabte 27 de maig de 2023
  • Convocatòria de novembre 2023: pendent de publicació.

Per a consultar més informació sobre els exàmens CertAcles:

Per a consultar informació sobre el reconeixement dels exàmens CertAcles:

Si estàs interessat/a hauràs d’emplenar el següent formulari fins al 2 de maig a les 14.00 hores