Àrea de Qualitat i Acreditació dels Títols

La millora contínua i la cerca de l’excel·lència en els diferents àmbits de la Universitat ha sigut, i ha de continuar sent, un dels principis fonamentals de la UPV.

La missió principal de la Direcció d’Àrea de Qualitat i Acreditació és vetlar per la qualitat dels títols i facilitar la gestió dels processos associats als responsables acadèmics a través de la integració i l’anàlisi de la informació, així com vehicular l’obtenció d’acreditacions nacionals i internacionals, i també promoure l’assegurament de la qualitat dels processos a nivell intern, i la seua alineació amb les necessitats externes.

L’Àrea de Qualitat i Acreditació és el nexe d’unió amb les agències d’assegurament de la qualitat tant en l’àmbit de les titulacions com dels programes institucionals que donen suport a la qualitat del sistema universitari.