Pla Linguae 23

La UPV està compromesa amb la formació global dels seus estudiants i amb l’èxit de la seua incorporació al mercat laboral. La formació i acreditació en llengües forma part d’aquest compromís. Com a part de les polítiques orientades a millorar la competència lingüística de l’estudiantat, aquest Vicerectorat, a través de la seua Àrea de Llengües, ha dissenyat un programa de suport i finançament per a l’obtenció per part dels alumnes de certificats de competència lingüística en anglès nivell B2 o C1. Així doncs, l’alumne podrà obtenir la seua certificació oficial per 25€.

Els requisits per a la seua sol·licitud són els següents:

Complir un dels tres, en el cas dels sol·licitants de nivell B2:

• Haver superat una assignatura de nivell B2 a la seua escola o facultat.
  • Haver acreditat el nivell de B2 en el grau a partir de qualsevol de les vies previstes en la normativa de la UPV.
  • Haver cursat un nivell B2 o superior en el Centre de Llengües.

Complir un dels dos, en el cas dels sol·licitants de nivell C1:

• Acreditar el nivell de B2 a partir de qualsevol certificat reconegut en les taules ACLES.
  • Haver cursat un nivell C1 o superior en el Centre de Llengües.