Borsa de pràctiques del Màster de Cooperació (MCAD)

Aquesta convocatòria està destinada a l’alumnat del Màster en Cooperació al Desenvolupament de la UPV, titulació que respon a la necessitat d’oferir una formació d’alt nivell en l’àmbit del desenvolupament. La complexitat i la creixent preocupació sobre les qüestions de desigualtat i pobresa han portat a organismes internacionals, estats i entitats socials a canalitzar recursos destinats a un sector que demanda professionals qualificats amb una formació específica i interdisciplinària.

Gràcies a la borsa de pràctiques, l’alumnat del màster té l’oportunitat de viure una experiència professional i participar d’una vertadera acció de cooperació al desenvolupament. Així doncs, les ajudes només estan disponibles per a persones matriculades en el Màster en Cooperació al Desenvolupament UPV.

Aplicar els coneixements adquirits durant el període de docència.

Complementar la formació del primer curs a través de l’aprenentatge experiencial.

Estimular l’aprenentatge i la reflexió mitjançant la immersió en un procés de desenvolupament.

Convocatòria 2024

La convocatòria es llançarà durant el curs

Convocatòria 2023

Pla de treball, bases i resolució de la convocatòria

PLATAFORMA AIRE

La sol·licitud s’emplenarà des de la plataforma AIRE, habilitada per a aquelles convocatòries oferides per les àrees de relacions internacionals i cooperació al desenvolupament de la UPV, accessible a través de la intranet personal.