Meridies i PCD 2024

Gràcies a les nostres beques, l’alumnat de la UPV pot formar part de projectes i accions de cooperació al desenvolupament a països d’Amèrica Llatina, Àfrica i Àsia.

Les persones seleccionades col·laboren durant un període d’entre 3 i 5 mesos amb universitats, organitzacions no governamentals de desenvolupament (ONGD), organismes internacionals, entitats socials i altres actors del sistema internacional de cooperació al desenvolupament. A més, si ho necessites, podràs convalidar l’experiència per pràctiques d’empresa o crèdits ECTS de lliure elecció. De la mateixa manera, les tasques realitzades en terreny poden ser la base del Treball Final de Grau (TFG) o Màster (TFM).

Participa ja en Meridies seleccionant fins a 3 destins de la nostra, o presenta el teu pla de treball en Programa de Cooperació al Desenvolupament (PCD).

Sol·licituds fins al 12 i el 22 de març respectivament