Sol·licitud de l’ús de la marca de la UPV

La marca de la Universitat Politècnica de València pot ser utilitzada en activitats, relacions i aliances amb altres institucions, fundacions, empreses públiques o privades, ja siguen d’àmbit nacional o internacional, amb l’objectiu de donar major visibilitat i difusió a la institució, mitjançant la cessió autoritzada de la marca respectant sempre el Manual d’Identitat Visual Corporativa de la UPV

La marca UPV

És indivisible i indeformable

L’ús de la marca que es realitze amb caràcter institucional, ja siga d’àmbit públic o privat, requerirà la sol·licitud i aprovació per part de la UPV:

L’autorització,. serà intransferible i no exclusiva. La Universitat Politècnica de València tindrà el dret de supervisar i controlar l’ús de la marca, de manera que podrà prohibir un determinat ús o ordenar la seua modificació, quan no s’ajuste al que es dispose o quan s’utilitze de qualsevol manera que desprestigie la imatge de marca de la UPV.

Quedarà prohibida la cessió de l’ús de la marca de la UPV a tercers per part de la persona o entitat a la qual s’autoritze.

L’incompliment de qualsevol de les obligacions que s’establisquen faculta a la Universitat Politècnica de València per a cancel·lar unilateralment qualsevol autorització.

Consultes

Qualsevol consulta relativa a aquest servei ha de realitzar-se a través de comunicació @ upv.es.

En aquells casos en què es considere necessari, es contactarà de manera telemàtica o telefònica amb la persona de contacte indicada en la documentació per a concretar la sol·licitud.