Gestió de la marca i identitat visual

Gestió de la marca i identitat visual de la UPV

L’Àrea de Comunicació és responsable de la identitat corporativa de la UPV. Per tant, entre les seues comeses, figuren el disseny de les publicacions institucionals, l’assessorament en temes d’imatge i l’edició dels manuals d’identitat visual corporativa. 

Tot el relacionat amb aquesta temàtica (aplicacions de la marca, convivència de logos, tipografies, colors i formats…) està arreplegat en un únic document, la Guia de Comunicació, aprovada pel Consell de Govern de 20 de juliol de 2023 i d’obligat compliment.

Nova imatge · Identitat visual corporativa

Guia de Comunicació de la Universitat Politècnica de València (2023)

Guia de Comunicacion de la UPV.
Manual de Identidad Visual Corporativa MIVC

Consulta la Guia de Comunicació de la UPV, que inclou el Manual d’Identitat Visual Corporativa i a més, descarrega plantilles i recursos corporatius.

La marca de la UPV es indeformable e indivisible

Sol·licitud de l’ús de la marca de la UPV

Consulta com pots fer ús de la marca UPV