Coneix totes les accions que la UPV organitza per al futur alumnat

En breu has de triar els teus estudis universitaris i on cursar-los? Per a facilitar-te aquesta important decisió, la UPV duu a terme durant el curs acadèmic diverses activitats d’orientació i assessorament dirigides als estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius, així com a les seues famílies. No sols abastem la Comunitat Valenciana, sinó també molts altres punts de la geografia espanyola i de fora de les nostres fronteres.

La UPV participa en fires educatives

Tots els anys, la UPV participa en Unitour, la principal fira educativa que recorre diferents ciutats de tota Espanya. En concret, en aquest curs, la UPV ha assistit a Alacant, Múrcia, Gran Canària, Tenerife, Castelló i València.

També pren part en el circuit d’University Days. En aquest curs, hem estat a Palma, Eivissa, Tenerife, Lanzarote i València.En totes aquestes, la UPV informa de les seues titulacions i ajuda a resoldre els dubtes relacionats amb les proves d’accés a la universitat, tràmits d’admissió, beques, allotjaments, etc.

A més, també acudim a les fires que organitzen ajuntaments com ara el de Benidorm, Hellín (Albacete), Menorca o Eivissa. L’objectiu és col·laborar amb entitats públiques dins de la nostra labor d’orientació universitària.

De gener a abril, la UPV du a terme les JPA presencials

D’altra banda, la UPV organitza cada any les Jornades de Portes Obertes (JPA) que estan dirigides tant a l’alumnat de Batxillerat i de Cicles Formatius (els dimarts), com a les seues famílies (els dissabtes).

Durant aquestes sessions –que se celebren en horari matinal i de manera presencial en els tres campus de la UPV: Vera (València), Gandia i Alcoi– s’ofereixen xarrades sobre els diferents graus i dobles graus que s’hi imparteixen.. Tot això es complementa amb visites guiades a les escoles i facultats, així com recorreguts per les principals instal·lacions i serveis de la UPV.

I, en paral·lel, s’ofereixen sessions en línia

Per a tots aquells que es queden en llista d’espera o que no poden desplaçar-se fins als campus, la UPV habilita les JPA en línia. El 5 de febrer, té lloc el webinar d’introducció general als estudis de la UPV.

Les persones interessades poden subscriure’s a la xarrada, clicant ací

Aquesta sessió general forma part d’una sèrie de 15 xarrades on-line en les quals cadascuna de les escoles i facultats de la Universitat Politècnica de València expliquen detalladament i, una a una, les seues titulacions. En aquest enllaç, figura el calendari complet

I la UPV visita els centres de secundària a demanda amb la seua nova Xarxa d’Ambaixadors

A més, la UPV ofereix el seu programa Xarxa d’Ambaixadors, una iniciativa pensada per a aquells centres allunyats dels campus UPV i, per tant, amb més dificultat per a assistir a les Jornades de Portes Obertes.

En aquest cas, una parella d’ambaixadors –formada per un/a professor/a i estudiant de la UPV– es desplaça fins al centre educatiu per a fer una xerrada sobre l’oferta acadèmica, els diferents sistemes d’accés, les beques i els serveis.

Per a participar en el programa Xarxa Ambaixadors, han de complir-se aquests tres requisits: que el centre que el sol·licita no haja assistit a les JPA que organitza la UPV; que estiga situat lluny dels campus de la UPV, en un radi de, com a mínim, 50 km de distància d’Alcoi, Gandia o València; que els alumnes en qüestió estiguen matriculats en Batxillerat (qualsevol de les diferents modalitats) o en Cicles Formatius de Grau Superior.

Els centres interessats a sol·licitar una visita han d’escriure un correu a embajadores@upv.es

proposant data i hora. Des de l’Àrea de Comunicació, ens posarem en contacte al més prompte possible per a confirmar la visita i tancar tots els detalls de l’activitat.