Serveis que prestem

Atenció a l'usuari

Cursos i més formació

Proves d'acreditació

Vols fer-nos una consulta?

Autoaprenentatge

Activitats de promoció

Suport al PDI

Ajudes

Assessorament i traduccions

Recursos en línia

Dades sociolingüístiques

Commemoració Estatut d’Autonomia

23/04/24
Notícia
Del 24 al 26 d'abril, un equip d’estudiants de la UPV participa en la Lliga de Debat Universitària 2024

La competició està organitzada per la Xarxa Vives d’Universitats

La UPV participa en la Lliga de Debat Universitària de la Xarxa Vives d’Universitats, que tindrà lloc del 24 al 26 d’abril de 2024 a la Universitat Jaume I de Castelló.

La Lliga de Debat Universitària (LDU) és una competició dialèctica en la qual diferents equips d’estudiants universitaris matriculats en el curs 2023-2024, en alguna de les universitats de la Xarxa Vives d’Universitats, debaten sobre un tema polèmic i d’actualitat. En aquesta edició, el tema és «Cal ser tolerant amb els intolerants?».

L’equip de la UPV estarà compost pels estudiants següents: Manuel Gámez (capità), Adriana Bayón, Pau García, Carlos Torregrosa i Andrea Almiñana.

A més de la Universitat Politècnica de València, les universitats membres de la Xarxa Vives que participaran el 2024 són Universitat d'Alacant, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat de Barcelona,  Universitat de Girona, Universitat de les Illes Balears, Universitat Jaume I, Universitat de Lleida, Universitat Oberta de Catalunya, Universitat Pompeu Fabra, Universitat Ramon Llull, Universitat Rovira i Virgili, Universitat de València i Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya.

Cada equip realitzarà 4 debats. En total, a la fase final es realitzaran 31 debats: 28 debats d’eliminatòries, més dos per a les semifinals i per últim la final. Tots ells es podran seguir en directe, a través de www.vives.org.

Més informació: Xarxa Vives d’Universitats (www.vives.org)

Col·laboren: Universitat Politècnica de València (Servei de Promoció i Normalització Lingüística i Debat UPV) i Acadèmia Valenciana de la Llengua, entre altres institucions