UPV & EDEM Sinergies – Fira d’ ocupació

UPV & EDEM SINERGIES és un programa conjunt de la UPV i el centre adscrit EDEM la fi del qual és augmentar les sinergies universitàries entre totes dues institucions. El programa tindrà diferents accions durant el present curs acadèmic.

En aquesta ocasió, l’acció consisteix en l’assistència a la Fira de l’ocupació que organitza EDEM en les seues instal·lacions de la Marina i va dirigida als alumnes dels últims cursos de les dobles titulacions ADE-Teleco i ADE-Informàtica i ADE. Els detalls de l’esdeveniment els pots trobar a continuació, anima’t a participar. Les places són limitades.

.

COMPARTEIX EXPERIÈNCIES – Fira d’ocupació EDEM

L’estudiant seleccionat, tindrà la possibilitat de visitar les empreses participants en la fira d’ocupació EDEM, durant el matí de l’11 de novembre, així com participar en l’accions relacionades amb l’ocupabilitat que s’organitzen.

• Data fi inscripció: 8/11/2022
  • Data Fira: 11/11/2022

Inscriu-te en el següent enllaç: