Programes Minors UPV

Els programes MINORS permetran a l’estudiant rebre i reconéixer una formació complementària als estudis oficials. Es tracta de programes d’entre 18 i 30 crèdits regulats, basats en l’oferta formativa transversal de la UPV, que podran complementar-se amb altres activitats com cursos, seminaris i visites.

L’estudiant podrà així obtindre un títol propi en una especialitat, que s’incorporarà al seu expedient i serà independent de la seua titulació oficial. Els MINORS són per tant itineraris dissenyats com a formació complementària i que condueixen a l’obtenció d’un títol propi de la UPV.

Els MINORS tenen un caràcter interdisciplinari i estan dirigits a l’estudiantat de grau, màster i doctorat, així com a estudiants visitants, sèniors i membres de Alumni de la UPV. Podran ser temàtics, transversals o estar dirigits a col·lectius i programes concrets.