Classes de xinès en la UPV

Aquest divendres 13 de maig s’ha signat un conveni entre la Universitat Politècnica de València i l’Institut TongWen per a la impartició de cursos de xinès en el Centre de Llengües de la UPV durant el próxim curs acadèmic 2022/2023.
L’acte ha comptat amb la presència de la Vicerectora d’Organització d’Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües, María del Val Segarra Oña, el director del Centre de Llengües, Luis Miret Pastor i la representant de l’Institut TongWen, Yvie Wang.

Les estudiants del campus de Vera han pogut recaptar informació sobre els cursos i conèixer una mica de la cultura xinesa, a través una mostra de cançons en directe amb guzheng, un instrument musical de cordes tradicional xinès.
Els cursos s’iniciaran a l’octubre pròxim i la matrícula es realitzarà al setembre, no obstant això en el Centre de Llengües ja es pot demanar informació i reservar plaça.