Nous títols

La UPV impartirà el 2022-2023 12 nous títols: dos nous graus, dos nous dobles graus, cinc nous màsters i tres nous dobles màsters

La UPV inclou per al pròxim curs la posada en marxa de dos nous graus: el de GRADUAT/ADA EN Gestió del Transport i la Logística, el de Graduat/ada en  Informàtica Industrial i Robòtica, i de dos nous dobles
graus, en concret en Enginyeria Informàtica i Matemàtiques, i en Administració i Direcció d’Empreses i Matemàtiques, ambdós amb quinze places, respectivament.

Augmenta també l’oferta de postgrau
Pel que fa al postgrau, la Universitat Politècnica de València oferirà cinc nous títols: el Màster Universitari en Enginyeria Bioambiental i del Paisatge, el Màster Universitari en Mecànica de Fluids Computacional, el Màster Universitari en Seguretat Nuclear i Protecció Radiològica, el Màster Universitari en Ramaderia de Precisió i el Màster Interuniversitari en Incendis Forestals, Ciència i Gestió Integral.

En el curs 22-23 es posaran en marxa també tres nous dobles màsters universitaris a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agronòmica i del Medi Natural; el doble Màster Universitari en Enginyeria Agronòmica i Enginyeria Bioambiental i del Paisatge, el doble Màster Universitari en Enginyeria Agronòmica i Ramaderia de Precisió i el doble Màster Universitari d’Enginyeria de Forests i Enginyeria Bioambiental i del Paisatge.

En total, l’oferta de la UPV per al pròxim curs inclourà 37 títols de grau distints, 15 dobles graus i 82 màsters.

Per a la vicerectora d’Organització d’Estudis, Qualitat i Acreditació i Llengües de la UPV, Marival Segarra, aquest increment obeeix al nostre compromís per adequar l’oferta formativa a les necessitats del nostre entorn. A més, els nous màsters cobreixen aquesta formació específica tan necessària per al desenvolupament científic i tecnològic de la nostra societat, i capaciten els nostres estudiants per a respondre als reptes que planteja el mercat laboral”.

En aquest sentit, la vicerectora destaca també la posada en marxa de 12 nous programes acadèmics successius, que vinculen un grau i un màster amb l’objectiu de donar visibilitat a les professions que requereixen d’aquest últim per a obtenir les atribucions professionals. “Amb aquests programes es pretén donar més visibilitat a les professions regulades, de manera que la societat siga conscient que, en determinades titulacions, és necessari cursar el màster que habilita per a la professió”, destaca la vicerectora d’estudis de la UPV.