Programes acadèmics successius

La Universitat Politècnica de València (UPV) oferta per al curs acadèmic 2022-2023 un total de 14 programes acadèmics amb recorreguts successius, que es podran triar directament en la preinscripció. Aquesta iniciativa suposa que l’estudiant cursa un grau i un màster –de la branca d’enginyeria i arquitectura– de forma consecutiva, i pot matricular-se en el màster quan li resta per superar un màxim de 30 crèdits ECTS (incloent el treball de fi de grau). En el cas de l’alumnat que no està inscrit en el programa, no pot tenir més de 9 crèdits ECTS pendents (exclòs el TFG) per a accedir al màster.

La vicerectora d’Organització d’Estudis, Qualitat, Acreditació i Llengües de la UPV, Marival Segarra, ha afirmat que “amb aquests programes es pretén donar més visibilitat a les professions regulades, de manera que la societat siga conscient que en determinades titulacions cal cursar el màster que habilita per a la professió”.