CONVOCATÒRIA D’AJUDES 2024 PER A DOCTORATS INDUSTRIALS DE L’AGÈNCIA ESTATAL D’INVESTIGACIÓ

L’Agència Estatal d’Investigació (AEI), adscrita al Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats, ha anunciat la convocatòria d’ajudes per a la formació de doctors i doctores en empreses i altres entitats (Doctorats Industrials) per a l’any 2024.

Es tracta d’ajudes per a diferents tipus d’entitats la finalitat de les quals és promoure la realització de projectes d’investigació industrial o de desenvolupament experimental, en els quals s’emmarque una tesi doctoral.

Detalls de la Convocatòria

• Pressupost: 8 milions d’euros.
  • Termini de presentació: Des del 23 d’abril fins al 4 de juny de 2024, a les 14.00 hores (hora peninsular espanyola).
  • Duració de les ajudes: Quatre anys.
  • Conceptes finançables: Costos directes d’execució del projecte, mobilitat del doctorand i despeses de matrícula dels ensenyaments de doctorat.

Objectius de la Convocatòria

Aquesta iniciativa cerca afavorir la inserció laboral de personal investigador des dels inicis de les seues carreres professionals, contribuir a l’ocupabilitat d’aquests investigadors i investigadores, i promoure la incorporació de talent en el teixit productiu i socioeconòmic per a elevar la competitivitat d’aquest.

Qui poden ser beneficiaris?

• Empreses: Incloent spin-offs i Joves Empreses Innovadores.
  • Entitats privades sense ànim de lucre i administracions públiques: Que complisquen amb uns certs criteris establits i puguen desenvolupar projectes d’I+D+i.

Link a la Convocatòria 2024

Per a més informació sobre el procés de sol·licitud i els requisits específics, visita el lloc web de l’AEI: