Òrgans de govern

Comité de Direcció

El Comité de Direcció, és el màxim òrgan col·legiat de govern de l’Escola de Doctorat.

Les seues principals funcions són:

a) Establir els criteris de qualitat i directrius per a la creació, modificació i supressió de programes de Doctorat a la Universitat Politècnica de València, i elevar-los per a la seua Aprovació pel Consell de Govern.

b) Informar les propostes de creació, modificació o supressió de programes de doctorat, a iniciativa pròpia o d’alguna de les estructures d’investigació d’aquesta universitat, d’acord amb els seus Estatuts, i elevar-les per a la seua aprovació per Consell de Govern, previ informe de la Comissió Acadèmica.

c) Aprovar la composició de la Comissions Acadèmiques de Programes de Doctorat, a proposta de les estructures d’investigació responsables del programa.

d) Aprovar, cada curs acadèmic, la programació d’activitats formatives de l’Escola de Doctorat, a proposta de la Directora.

e) Vetlar pel compliment dels compromisos adquirits en les memòries de verificació dels Programes de Doctorat de l’Escola de Doctorat.

f) Aprovar la proposta de pressupost i executar el pressupost de l’Escola.

g) Etc…

El Comité de Direcció està compost per:

a) La Directora de l’Escola de Doctorat, que actuarà com a president.

b) El Secretari de l’Escola de Doctorat, que realitzarà les funcions de Secretari del Comité de Direcció.

c) Els Coordinadors dels seus programes de Doctorat.

d) Els Vicerectors que tinguen assignades les següents matèries: estudis de doctorat, ordenació acadèmica, investigació, transferència de tecnologia, i alumnat.

e) El responsable del personal d’administració i serveis de l’Escola, en cas que no siga el Secretari.

f) Representants de les entitats col·laboradores, públiques o privades que participen en els programes de Doctorat de l’Escola, a proposta del Director per un període de tres anys, i un número màxim de deu.

g) El Delegat d’estudiants de l’Escola.

h) Els representants dels estudiants, fins a un màxim de 10 membres.

Membres del Comitè de Direcció

Comissió Permanent del Comité de Direcció

Calendari de Reunions:

Funcions de la Comissió Permanent:

  • Proposta d’activitats formatives transversals i reconeixement d’activitats transversals.
  • Designació de propostes d’avaluadors i tribunal.
  • Gestió premis extraordinaris de tesis.
  • Aprovació d’accions d’internacionalització i d’ajudes de mobilitat.
  • Aprovació de propostes de tesis en cotutela.
  • Etc. 

Composició:

  • Directora (Presidència)
  • Secretari
  • Titulars dels vicerectorats competents en les següents matèries: 
    • Estudis de Doctorat
    • Alumnat
  • Vuit vocals coordinadors i coordinadores de programes de Doctorat, que representen els diferents àmbits de coneixement de la universitat(*). 
  • Un representant de les entitats col·laboradores, designat per la direcció. 
  •  El delegat de l’alumnat i un representant dels i les estudiants de Doctorat de l’Escola.

(*) Distribució de programes per àmbits i elecció entre els coordinadors i les coordinadores d’un determinat àmbit.

LA COMISSIÓ PERMANENT ES REUNEIX CADA 15 DIES PER A APROVAR LES PROPOSTES DE LA COMISSIONS ACADÈMIQUES.

Membres de la Comissió Permanent

Comissió Acadèmica de Programa de Doctorat

Òrgan responsable de la gestió del Programa.

Composició:

  • Entre 5-10 professors/investigadors participants en el programa més el Coordinador. 
    • Amb almenys un tram d’investigació reconegut.
    • Triats per les diferents estructures d’investigació participants en el programa (en número proporcional al número de tesis presentades).
  • Coordinador –> responsable de la direcció i gestió ordinària del programa.
    • Amb almenys dues tesi doctorals dirigides i dos períodes d’activitat investigadora reconeguts.

Funcions de la Comissió Acadèmica:

  • Admissió i assignació de director / canvis de dedicació a temps parcial.
  • Autorització de baixes temporals / pròrrogues a estudis.
  • Reconeixement d’activitats específiques.
  • Autoritzar estades d’investigació.
  • Avaluar el progrés anual dels estudiants. 
  • Proposar avaluadors externs i tribunal de defensa. 
  • Aprovar el depòsit de la tesi després de l’avaluació externa. 
  • Etc. …