Consells per a nous estudiants

Sobre el teu correu electrònic

UPV facilita un email institucional a tots els estudiants de nou ingrés. La majoria de les notificacions es manaran a aquest correu, per la qual cosa és important consultar-lo amb freqüència o redirigeix-lo a un altre email que utilitzes.

Com puc redirigir el meu email? Des de la teua Intranet UPV –>  Correu electrònic / Utilidades

Sobre la dedicació dels teus estudis

Després de la teua primera matrícula, revisa la dedicació que tenim registrada per a la teua tesi (temps parcial / temps complet). Si a més de la fer la tesi estàs treballant (sense relació directa amb la teua tesi), o estàs realitzant alguna altra activitat que t’impedisca dedicar el 100% del temps a la tesi, la recomanació és que sol·licites el canvi a temps parcial.

Com  sol·licitar el  canvi a temps parcial?  Des de la teua Intranet UPV –> Secretaria virtual, Sol·licitud per a règim de matrícula a temps parcial

Sobre el termini que tens per a completar la tesi

Com saps, la tesi té un termini de temps limitat per al seu desenvolupament: recorda registrar tots els períodes de baixa mèdica / de maternitat o paternitat / o baixes temporals.

Sobre les dates crítiques que has de tenir en compte

Has de conèixer, entendre i complir amb tots els terminis involucrats en el desenvolupament de la seua tesi.

•    L’aprovació del pla d’investigació.

•    Les avaluacions anuals de progrés de la tesi.

•    La duració de la tesi.

•    Etc…

Sobre les activitats transversals i específiques

Has de conèixer, entendre i planificar les activitats (transversals i específiques) que has de completar durant el desenvolupament de la teua tesi.

Les activitats específiques a desenvolupar dependran de cada programa de doctorat

On trobe els detalls del meu programa?  Des de la llista de programes de doctorat oferits en al web de l’escola de doctorat –>  [El teu programa de doctorat]  // Desenvolupament de la tesi  //  Activitats formatives Específiques i Transversals

Sobre el lloc PoliformaT del teu programa

Com a estudiant de doctorat tindràs accés al lloc PoliformaT del teu programa de doctorat, que servirà com a plataforma de comunicació amb la comissió acadèmica del teu programa i amb la resta d’estudiants del programa.

Sobre la teua estada a València

Si vens d’una altra ciutat / país per a fer el teu doctorat a València, et pot interessar aquesta informació:

No et vages sense acomiadar-te

No abandones la teua tesi sense més. Si no pots continuar amb el desenvolupament de la teua tesi, demana a l’escola de doctorat una Baixa Definitiva Voluntària. Això et permetrà tornar a sol·licitar l’accés en el mateix programa en un futur.