Comunicación por Whatsapp

Atenció i informació

Atenció i informació

Des de l’Àrea de Comunicació es gestiona l’atenció al públic de manera telefònica, presencial i telemàtica. S’atenen les preguntes d’informació general que es plantegen sobre la Universitat Politècnica de València, els estudis que imparteix, els serveis que ofereix, etc. i s’orienta i deriva als serveis o departaments apropiades segons la consulta. Aquest servei està dirigit a la societat en general i comunitat universitària. La UPV també compta amb atenció al públic a través de WhatsApp i en la web amb el servei de PoliConsulta. Tot això s’ofereix en espanyol, valencià i anglès.

Atenció presencial

El punt d’atenció presencial de la UPV es troba en l’edifici 2E. L’horari d’atenció és, de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores i, de dilluns a dijous, de 16 a 18 hores, excepte en període de vacances.

Atenció telefònica

Atenció telefònica

Pots trucar al telèfon general de la UPV a través dels números:

  • (34) 963 87 70 00 (si coneixes l’extensió, marca-la a continuació)
  • (34) 963 87 90 00

Cerca ací les extensions telefòniques:

Whatsapp

Whatsapp

La UPV compta amb un canal de WhatsApp per a resoldre consultes d’informació general per part de la societat o de la comunitat universitària. Permet una comunicació àgil i accessible per a resoldre qualsevol dubte, obtenir detalls sobre programes acadèmics o ajuda en períodes de preinscripció i matrícula.

whatsapp

PoliConsulta

PoliConsulta

A través de la web, oferim el servei de PoliConsulta, que és una plataforma en línia per a gestionar i atendre els dubtes que els usuaris vulguen traslladar-nos a qualsevol hora i des de qualsevol lloc. L’objectiu és evitar desplaçaments i cues innecessàries, i que l’usuari dispose de tota la informació sobre l’estat de les seues comunicacions.

POLICONSULTA