Plató UPV

Comunicació

L’Àrea de Comunicació s’encarrega de difondre les notícies rellevants sobre la Universitat Politècnica de València a través dels canals propis de la UPV: pàgina web, butlletí intern, X (Twitter), Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, LinkedIn, TikTok, pantalles K i pantalles L, TV a la carta, Ràdio UPV, agenda UPV… I a través dels mitjans de comunicació locals, nacionals i internacionals: agències, portals de notícies científiques, premsa generalista, ràdio, televisió, canals digitals…

Publicación de noticias

Notícies en la web

Publiquem més de 500 notícies a l’any en la web de la UPV que arrepleguen l’actualitat universitària. Gràcies al cercador es poden consultar els continguts elaborats en anys anteriors i filtrar la cerca per data, tema o paraula clau. A més, s’envia aquesta informació en format nota de premsa a mitjans de comunicació generalistes i especialitzats. Si vols donar difusió a les teues activitats de la UPV, envia un correu: noticias@upv.es

Mitjans socials

La UPV té presència en els principals mitjans socials: Instagram, Facebook, YouTube, X (Twitter), Telegram, LinkedIn i TikTok. L’objectiu és proporcionar informació rellevant i connectar tant amb futur alumnat com amb els mitjans de comunicació. En les xarxes socials de la UPV trobaràs tota l’actualitat de la UPV. Si vols fer difusió de les teues activitats vinculades amb la universitat, contacta amb nosaltres: noticias@upv.es

Medios sociales

UPV al dia

La UPV elabora un butlletí intern setmanal titulat UPV al dia que s’envia per correu electrònic a tota la comunitat universitària. És un resum de l’actualitat amb enllaços a vídeos, podcasts, recomanacions, propostes culturals, etc. Si vols donar difusió a les activitats que es duen a terme en el teu centre o servei, pots enviar-nos la teua petició a noticias@upv.es

Plató UPV

TV a la carta

Des de l’Àrea de Comunicació s’editen cada any prop de 200 vídeos curts d’actualitat, que es publiquen tant en el canal de Youtube com en la web de la UPV. Pots accedir a tots els continguts i descarregar tots els vídeos emesos en la pàgina:

MUPI

Mobiliari Urbà com a Punt d’Informació. Aqueix és el significat de l’acrònim MUPI. Al campus de Vera, comptem amb pantalles exteriors que permeten a la comunitat universitària promocionar notícies i esdeveniments mitjançant vídeos i animacions. Per a donar difusió a través d’aquest suport, contacta a través del correu electrònic.

Estudio de radio UPV

UPV Ràdio

La UPV compta amb estudis d’enregistrament des dels quals es generen programes d’interès per a la comunitat universitària. L’Àrea de Comunicació ofereix la possibilitat de realitzar programes de ràdio, que s’emeten en el 102.5 de la FM per a la ciutat de València i en internet a través del lloc web radio.upv.es. A més, l’alumnat pot obtenir crèdits per activitats en estudis de grau si realitzes un podcast.

Agenda

Cinema, exposicions, inauguracions, congressos… i fins a reptes per a la comunitat universitària. L’agenda UPV cobreix una àmplia gamma d’esdeveniments i activitats que es duen a terme en els diferents campus de la universitat i que són un reflex de la riquesa cultural i acadèmica. Accedeix a l’agenda en la pàgina principal de la web.

Creació de continguts i assessorament

Des de l’Àrea de Comunicació es desenvolupen campanyes i plans de comunicació institucionals així com vídeos informatius i de contingut divulgatiu. També ofereix assessorament en comunicació als diferents serveis, departaments i centres, i orientació per a contactar amb proveïdors de l’àmbit audiovisual.

Fotografies

Necessites imatges per a la web del teu centre, departament o institut d’investigació? Vols tenir fotografies actualitzades del personal de la teua unitat? Requereixes de contingut visual per als teus projectes? Contacta amb l’Àrea de Comunicació per a aconseguir una imatge de marca alineada amb la identitat visual corporativa de la UPV.

Gestió de crisi

A través dels nostres canals de comunicació, com a correus electrònics, xarxes socials o pàgina web, ens assegurem que la comunitat universitària estiga informada davant qualsevol esdeveniment crític de tipus meteorològic, sanitari o de seguretat, especialment davant situacions anunciades per l’AEMET, el servei d’emergències 112CV i el Ministeri de Sanitat per a mantenir un entorn segur en la UPV.

nivells d’emergència

Comissió de comunicació

La Comissió de Comunicació i Imatge Institucional assessora en matèria de comunicació i participa en accions conjuntes de promoció i captació. Entre les seues funcions està revisar l’ús de la imatge institucional i gestionar la comunicació de crisi. Compta amb representació dels centres, departaments i de la Delegació d’Alumnat.

Contacta amb nosaltres:

Si vols donar difusió a les teues activitats:

noticias@upv.es

Si vols donar difusió a través de les pantalles del campus:

k@upv.es

Si necessites fotografies, imatges o assessorament:

comunicacion@upv.es

Si proposaràs un programa de ràdio:

radiotelevision@upv.es