Títol oficial

60 crèdits

MEMIC

Espanyol

Valencià

Espanyol – B2

Presencial

UPV Campus de Gandia (Gandia)

Un egressat del MEMIC obté el primer premi en els VIII Premis COAMBCV

L’egressat del Màster Universitari en Avaluació i Seguiment Ambiental d’Ecosistemes Marins i Costaners (MEMIC), Diego Villar López, ha sigut guardonat amb el Primer Premi en la VIII edició de els Premis COAMBCV, celebrada el passat 26 de juny al Parc Natural de la Font Roja (Alcoi).

El treball premiat, titulat «Desenvolupament i anàlisi de catàleg de foto-identificació per al dofí mular (Tursiops truncatus) en la ZEC ES6200048 Valls Submergides de l’Escarpe de Mazarrón», desenvolupa el primer catàleg de foto-identificació d’aquesta espècie en la zona d’estudi, combinant tècniques tradicionals amb eines basades en intel·ligència artificial per a contribuir al coneixement i conservació de les poblacions de dofí mular.

Des del MEMIC felicitem a Diego Villar per aquest reconeixement, que posa en valor la qualitat dels treballs desenvolupats pel nostre alumnat i la seua contribució a la investigació i conservació dels ecosistemes marins.

+ Info