Participació com a membre del tribunal

Segons estableix la normativa d’estudis de doctorat d’UPV el tribunal avaluador de la tesi estarà compost per un total de tres membres titulars i tres membres suplents, tots ells doctors i amb experiència investigadora acreditada. Com a màxim un dels membres podrà pertànyer a la Universitat Politècnica de València o a les institucions col·laboradores en el programa de doctorat o l’Escola de Doctorat.

La proposta concretarà els càrrecs de president, secretari del tribunal i vocal, i els seus respectius suplents. Per a ser president es requerirà haver dirigit almenys una tesi doctoral. En cap cas podrà(n) formar part del tribunal el (els) director(és) de la tesi corresponent.

Els membres titulars rebran per correu electrònic una invitació per a participar en aquest procés. En cas d’acceptar la invitació, rebran una còpia digital de la tesi a revisar, els informes dels avaluats externs, i un CV del doctorand al costat del seu document d’activitats.

La col·laboració com a membre del tribunal es retribuirà amb um import simbòlic de:

• President: 90€
  • Secretari: 90€
  • Vocal: 78,50€

A aquests imports s’haurà de deduir el percentatge corresponent d’IRPF (15% per a residents a Espanya, 19% per a residents a Europa i 24% per a la resta). L’Escola de Doctorat d’UPV contactarà amb cadascun dels professors per a arreplegar la documentació necessària per a poder efectuar aquest pagament.

En cas que la participació requerisca un desplaçament, es cobrirà per part de l’Escola de Doctorat en les condicions que es detallen en el següent enllaç.

Els professors que hagen participat en aquest procés podran sol·licitar a l’Escola de Doctorat un certificat de participació sol·licitant-lo a aquest correu: escueladoctorado@upv.es