Informe anual del progrés de la tesi

Avaluació Anual

Durant el mes de juny, e independentment de la data de matrícula, el doctorand realitzarà un informe d’acte-avaluació anual del seu pla d’investigació i experiències en el programa de doctorat.

Aquest informe serà revisat per la direcció de tesi i/o tutor, que emetrà durant la primera quinzena de juliol, una valoració que haurà de ser tinguda en compte per la CAPD. El director / tutor podrà demanar la millora de l’informe al doctorand per a això disposarà, l’alumne, de 5 dies addicionals als terminis indicats.

La CAPD avaluarà el Registre d’Activitats dels alumnes: pla d’investigació i activitats formatives de caràcter específic, al costat dels informes emesos pel tutor / director. L’avaluació positiva serà requisit indispensable per a continuar en el programa. En cas d’avaluació negativa, que serà degudament motivada, el doctorand haurà de ser de nou avaluat en el termini de sis mesos, a l’efecte dels quals elaborarà un nou informe d’investigació. En el supòsit de produir-se nova avaluació negativa, el doctorand serà baixa definitiva en el programa.