Estudiants admesos amb Complements de Formació

Quan la Comissió Acadèmica d’un programa de doctorat admet a un estudiant que té una manca formativa en algun camp específic en relació amb el desenvolupament de la tesi, l’estudiant ha de completar un nombre de crèdits d’assignatures de postgrau (conjunt d’assignatures de Màster) assignats per la CAPD.

Els estudiants admesos a un programa de doctorat d’UPV amb Complements de Formació hauran de superar aquests complements, com a màxim, en dos semestres complets a partir de la seua data de matrícula. Això és, estudiants matriculats fins al 30 de setembre hauran de superar els complements entre el primer i segon semestre d’aqueix mateix curs. Estudiants matriculats entre l’1 d’octubre i el 15 de febrer hauran de superar els complements entre el segon semestre d’aqueix mateix curs i el primer del curs següent.

Els crèdits d’assignatures de postgrau (conjunt d’assignatures de Màster), tenen un cost addicional que s’especifica en les taxes acadèmiques establides per a cada curs acadèmic.