Activitats formatives Específiques i Transversals

Doctorat en Enginyeria Geomàtica

Segons estableix la normativa aplicable, la formació doctoral inclourà, a més de la realització de la tesi doctoral, la realització per part del doctorand de activitats formatives de caràcter específic i transversal.

Cada activitat formativa té una valoració en hores equivalents. L’alumne de doctorat haurà d’obtenir un mínim de 600 hores equivalents en el desenvolupament de les diferents activitats formatives per a poder presentar la tesi, de les quals almenys el 10 per cent (60 hores) correspondran a cursos de formació de caràcter transversal.

La valoració en hores equivalents de cada tipus d’activitat, així com la valoració màxima reconeguda, han sigut fixades per la Comissió Acadèmica d’aquest Programa de Doctorat per als seus alumnes.

BlocMin.Màx.Hores per activitat (màx.)
Transversals60100
EspecífiquesParticipació en congrés nacional o internacional0400Congressos Internacionals
– 150h: Presentació oral/ ponent/ amb article (75h si no és ponent)
– 75h: Presentació oral /ponent/sense article (37.5h si no és ponent)
– 75h: Presentació Pòster/amb article
– 50h: Presentació Pòster/sense article
– 20h/assistència
Congressos Nacionals
– 100 h/presentació oral/ ponent/ article (50h si no és ponent)
– 50 h/presentació oral/ ponent/ sense article (25h si no és ponent)
– 50 h/Presentació Pòster/ article
– 30 h/Presentació Pòster/ sense article
– 10 h/assistència
Publicació en revistes científiques (indexades o no) o llibres (complets o capítols)0600Revistes
– Indexada en tercil 1: 300h
– Indexada en tercil 2: 250h
– Indexada en tercil 3: 200h
La indexació es refereix a revistes JCR. En cas de no ser articles JCR la comissió acadèmica podrà comptar fins a 25 hores com a màxim per article amb un màxim de 100 hores en aquesta mena d’articles.
Llibres
– Llibre complet 100pp: 250h
– Capítol < 100 pp: 100h
Aquests llibres o capítols de llibre s’entenen en editorial internacional competitiva (no es consideren en aquest cas els procedents d’un congrés).
Per a una altra mena d’editorials la comissió podrà considerar fins a 100 hores per llibre (amb un màxim de 200) i 50 hores per capítol (amb un màxim de 150 hores)
Estades en centres d’investigació o empreses030050h/mes
Creació de productes relacionats amb la tesi doctoral (paleses, copyrights, etc.)0400150h/palès sol·licitada nacional
200h/palès sol·licitada intern.