Activitats formatives Específiques i Transversals

Doctorat en Ciència, Tecnologia i Gestió Alimentària

Segons estableix la normativa aplicable, la formació doctoral inclourà, a més de la realització de la tesi doctoral, la realització per part del doctorand de activitats formatives de caràcter específic i transversal.

Cada activitat formativa té una valoració en hores equivalents. L’alumne de doctorat haurà d’obtenir un mínim de 600 hores equivalents en el desenvolupament de les diferents activitats formatives per a poder presentar la tesi, de les quals almenys el 10 per cent (60 hores) correspondran a cursos de formació de caràcter transversal.

La valoració en hores equivalents de cada tipus d’activitat, així com la valoració màxima reconeguda, han sigut fixades per la Comissió Acadèmica d’aquest Programa de Doctorat per als seus alumnes.

BlocMin.Màx.Hores per activitat (màx.)
Transversals60150
EspecífiquesParticipació en Congrés Nacional o Internacional020050 h./pòster
100 h./ponència oral
Estades en centres d’investigació o empreses09030 h./mes
Publicacions en revistes (indexades) corresponents a la seua tesi doctoral0450150 h per cada publicació.
Treballs enviats: Com a màxim 100 hores per treball.
Participació activa en projectes d’I+D competitius o contractes d’investigació amb empreses, en el desenvolupament de la seua tesi doctoral03010 h./any
Assistència a cursos (seminaris, tutorials, escoles d’estiu, etc.) a criteri de la comissió acadèmica del doctorat03010 h./10 h. curs
Creacions de productes relacionats amb la tesi doctoral (paleses, copyrights, direcció experimental de TFM, TFG, etc.)06060 h per cada creació
En fase de sol·licitud, com a màxim, 40h
Publicacions en revistes (no indexades) de reconegut prestigi, a criteri de la comissió acadèmica del doctorat012060h per cada publicació.
Treballs enviats: com a màxim 40h
Publicacions en llibres (complets o capítols) amb ISBN corresponents a la seua tesi doctoral0180100 h. si internacional
80 h. si nacional